29.11.2017

ایف بی ایس بروکر کسٹمر سپورٹ کے مناظر کے پیچھے: "کیا آپ ایک حقیقی شخص ہیں یا روبوٹ ہیں؟"

بروکرج کمپنی کی ترقی اور کامیابی کے لئے ایک شرط ہے کہ اس کے گاہکوں کے ساتھ احترام اور مستحکم مواصلات ہے. ظاہر ہے، 24 بروکرر کے ساتھ رابطے میں رکھنا ایک اعلی سطح پر اعتماد فراہم کرتا ہے. در حقیقت، تکنیکی مدد بروکر کا ایک انسانی چہرہ ہے. کسی بھی کامیاب تاجر کو دوستانہ امداد کی ضرورت ہوتی ہے جس سے [فاریکس ٹریڈنگ] کے عمل کو علم کو فروغ دینے میں مدد ملتی ہے اور انہیں اپنے خیالات اور توقعات کو ہٹٹر سکیٹر انداز میں نہیں رکھنے دیتا ہے. تاجر کی پیٹھ کے پیچھے ایک بڑا کام ہے جس کو تکنیکی معاون کہا جاتا ہے، اور یہ ٹیم کلائنٹ کی جانب سے ہوتا ہے.

ایف بی ایس کسٹمر سپورٹ کے اندر 

ایف بی ایس کی ویب سائٹ پر چیٹ باکس میں واقعی کیا پوشیدہ ہے؟ ایف بی ایس تکنیکی معاون پر مشتمل ہے فاریکس مارکیٹ، ویب ترقی، اور کمپیوٹر سائنس سے واقف افراد. ان کی مہارت اور صلاحیت کے ساتھ، ایف بی ایس معاونت ٹیم ٹریڈنگ کے دوران گاہکوں سے ملنے والے کسی بھی مسئلے کو حل کرسکتی ہے. 

تکنیکی معاونت کے ایجنٹ ہونے کا مطلب یہ ہے کہ اس طرح کی خصوصیات ہمدردی، توجہ، گہری آنکھ، اور ریفلیکس کے طور پر ہیں. ایف بی ایس کے معاون ایجنٹ کو دنیا بھر سے گاہکوں کی دیکھ بھال کرنے کے لئے تیار ہونا ضروری ہے جتنا جلد ممکن ہو سکے. لہذا، اوسط حامی کا جواب رفتار 2 منٹ سے زیادہ نہیں ہے. اسے کم وقت میں کلائنٹ کے سوال کے ہر چھوٹے سے تفصیل کا پتہ لگانے کی ضرورت ہے. عام طور پر، عام حامی کسی بھی سوال کا جواب دینے کے لئے تیار ہونے کے لئے ایک کپ کافی اور پڑھنے کی مارکیٹ اور کمپنی کی خبر کے ساتھ دن شروع ہوتا ہے. 

ملٹیشنل ہونے والی ٹیکنیکس

ایف بی ایس سپورٹ پر مشتمل ہے، صرف 70 اہل ایجنٹوں کے بارے میں اور 14 زبانوں کو بول رہا ہے. وہ کاروباری دن فی 4300-4700 چیٹ کرتے ہیں اور تقریبا 3500 فی ہفتہ کے اختتام تک. اس کے علاوہ، ایجنٹوں ای میل کے ذریعہ مشکل سوالات کے بارے میں ہیں: وہ فی دن 500 ای میل وصول کرتے ہیں. انگریزی، عربی، ہسپانوی اور انڈونیثیائی ایجنٹ ہر روز 40 کال بیک اپ کرتے ہیں. مختلف ملکوں میں مواصلات کا اپنا ترجیحی طریقہ ہے، لہذا ایف بی ایس کسٹمر سپورٹ ہمیشہ رجحانات کی پیروی کرتا ہے. مثال کے طور پر، چینی گاہکوں کو ویٹٹ اور QQ کے ذریعے منسلک کرنے کے قابل ہیں.  

چیٹ باکس کے پیچھے لوگ

معاون ایجنٹ پوری دنیا سے کام کر رہے ہیں - برازیل، روس، کیوبا، میانمار، چین، انڈونیشیا، ملائیشیا، تھائی لینڈ، ترکی، پاکستان. ان میں سے کچھ مرکزی دفتر میں کام کرتے ہیں، دوسرے دور کام کرتے ہیں. بلاشبہ، یہ روشن بین الاقوامی ٹیم پرتیبھا پر مشتمل ہے: cello کھیل لڑکی سے ہوا ٹریفک کنٹرولنگ طالب علم. سچ کو بتانے کے لئے، "سپورٹ" کے لفظ کی تعریف ایف بی ایف بی ایس کے ملازمین کے لئے ایک نوکری کی حیثیت سے کچھ بڑا بن گیا. یہ سوچنے کا طریقہ ہے. ان میں سے اکثر دفتر کے دفتر سے باہر بن گئے.

سوالات: تفریحی حصہ

عام طور پر، ایک کلائنٹ سے 1-3 سوالات چیٹ میں پوچھتا ہے. سب سے زیادہ مقبول سوال (اگرچہ سوالات کی فہرست میں شامل نہیں ہے) کیا آپ واقعی ایک حقیقی شخص یا روبوٹ ہیں؟ نیور نیٹ ورک کی مقبولیت کی وجہ سے یہ حیرت نہیں ہوتا. دوسری جگہ ایک سادہ سوال ہے: "یہ کیا ہے؟". یہ سوال دونوں طرفوں کے لئے ایک اندھیرے کی طرح ہے - گاہکوں اور بروکروں کو ایک دوسرے کو جیتنے کے تعاون کے لئے اور ان کی تجارت کے منافع میں اضافہ کرنے کی ضرورت ہے. تخنیکی معاونت اکثر بیک وقت اور ذخائر، ایچ ٹی ایم ایل کی غلطیاں، اور اصل وقت میں آلے کی نسبتا مطابقت کی جانچ پڑتی ہیں. برمی گاہکوں کی طرف سے سب سے کم چیٹ بات چیت شروع کی جاتی ہے، سب سے طویل چیٹیں برازیل سے ہیں. زیادہ تر ایرانی تاجروں کی حکمت عملی اور ان کے اختلافات میں دلچسپی رکھتے ہیں، اور بہت افریقی گاہکوں کو شراکت داری میں شامل کیا جاتا ہے. یقینا، یہ سب سوالات اقتصادی موضوعات یا ویب سائٹ کے کام پر نہیں ہیں. کچھ سوالات sitcom synopsis ہو سکتا ہے. کبھی کبھی ایجنٹوں کو جنوبی افریقہ میں ایک ٹیلنٹ شو میں حصہ لینے کے لئے اپیل کی جاتی ہے یا پیرو میں شمن کی رسمیوں کو مدعو کیا جاتا ہے. 

ممکنہ طور پر، ایف بی ایس کی معاونت ٹیم مختلف لوگوں کو متحد کرتی ہے جو کبھی کبھی پس منظر کے تنازعات کے ساتھ. ایسی ایسی بین الاقوامی ٹیم کو کمپنی اور ان کے ذاتی مقاصد کو سمجھنے ، ان مواصلات کو کھلی، ایماندار، عزت مند بنانے کے لئے، گروپ سے تعلق رکھنے والے ایک مضبوط احساس بنائے، اور ایف بی ایس کے معاون ٹیم کے رہنما کی مختصر فہرست حاصل کریں. 

بے شک، وہ بالکل ایسا کرتے ہیں. اس کے نتیجے میں، کسٹمر سپورٹ سے متعلق گاہکوں کو محسوس ہوتا ہے کہ اگر وہ سنا اور ٹیم کے ایجنٹوں کی طرف سے سنتے ہیں جو ان کو سمجھنے کی کوشش کر رہے ہیں. لہذا، یہ انسانی رویہ ایف بی ایس کی معاونت میں سے ایک کے طور پر نوٹ کرنے کی اجازت دیتا ہے. ایک بروکر کے طور پر ایف بی ایس کا انتخاب کرنے کی ضمانت دیتا ہے کہ ایک تاجر ہمیشہ اپنی تمام درخواستوں کے ساتھ دیکھ بھال کرے گا اور سوالات کا جواب دیا جائے گا.

  • 61
  • 0
دوبارہ کال کریں

ایک مینجر جلد ہی آپکو کال کرے گا

نمبر تبدیل کریں

آپ کی درخواست موصول ہو گئ ہے

ایک مینجر جلد ہی آپکو کال کرے گا

اندروانی مسئلہ ،تھوڑی دیر بعد کوشش کریں

اہم چیزیں شروع کرنے کیکے
اپنا ای میل لکھیں اور مفت فوریکس گائیڈ بک وصول کریں

کتاب حاصل کرنے کیلئے اپنا ای میل داخل کریں

شکریہ آپکا ای میل موصول ہو چکا ہے

۔لنک پر کلک کریں اور اپنی فوریکس گائیڈ بک وصول کریں۔

آپ اپنے براؤزر کے پرانا ورژن کا استعمال کر رہے ہیں.

اپ ڈیٹ کریں اور محفوظ، مزید آرام دہ، پرسکون اور پیداواری ٹریڈنگ کے تجربے کے لئے ایک کوشش کریں.

Safari Chrome Firefox Opera